söndag, maj 20, 2007

Veckoredovisning!

Okej denna veckan har varit lite tuff! Jag har nu på slutet varit så sugen på något onyttigt, och efter lite funderingar kom jag ju på varför. Men veckan blev väl inte en total katastrof ändå; jag åt min efterlängtade rabarberpaj som (planerat), men tyvärr även en icke planerad kanelsnäcka... Det slutar dock inte där, för jag åt även några bitar mörktchoklad i måndags... Men detta är ju inte hela världen! Jag har däremot varit väldigt flitig på motions biten, 190 minuter mer än planerat!
Så då kommer veckomålen för nästa vecka:
  • [0/7] Inget godis
  • [0/7] Inga kakor
  • [0/360] 360 minuter motion
  • [0/7] Frukt & grönt varje dag
Frukt & grönt varje dag såklart! Jag skriver inget godis och inga kakor, men jag får se om jag kanske unnar mig något... Som vanligt 360 minuter motion, och denna veckan ska jag nog försöka hålla mig till det känner mig lite sliten i kroppen. Men det blir nog gymmet imorgon och joggingtur på tisdag. Detta för på tisdagkväll är det VV, plus att det är den 22 maj och jag vill ju så gärna ha gått ner de 0,1 kg som jag har kvar på 22 maj-delmålet.

Inga kommentarer: