måndag, maj 14, 2007

Sysselsättningsproblem...

Hade inget att göra så jag bestämde mig för att gå ut och ta en promenad, fast jag redan har varit och motionerat idag. Kanske lite för att kompensera för de tre mörka chokladbitarna jag åt i eftermiddags... Det gick då upp för mig, under promenaden, vad glad jag är att jag äntligen har flyttat till Malmö, det har jag ju velat göra i flera år. Jag gillar verkligen denna staden, och den är mycket finare än jag trodde innan. Jag känner att jag har många utforskningspromenader framför mig :)

4 kommentarer:

Lucas and Katarina sa...

Vad bra att du trivs! Grattis till nedgången, du är verkligen ihärdig. Vilket ju ger tydliga resultat. Kul!

Cecilia sa...

Ninni: Ja det är så skönt att jag trivs, jag lämnade ju det som kändes tryggt och hemma i Uppsala så lite nervös var jag ju. Angående att vara ihärdig, så har jag kommit så här långt så måste jag ta det hela vägen, det bara måste jag! Synd att jag inte kunde komma och hälsa på nu när ni är i Stockholm, men ni får ha det bäst!

Anonym sa...

Varför valde du att bosätta dig i Malmö? Kommer du därifrån?

Jag har hört att Malmö ska vara en fin stad och jag och min sambo kanske ska dit i sommar... resa lite i Skåne.

Ha det bra

Cecilia sa...

Therese: Jag kommer inte direkt från Malmö, jag kommer från Ystad men jag vill bo i en stor stad. Så Malmö är hemma för det är Skåne och nära till familjen men inte för nära...
Skåne är helt underbart på sommaren, så ni kommer få det jättebra. Österlen är sååå vackert, underbara sandstränder, fin natur osv. Vet dock inte hur turistig Malmö är, men det hittar du säkert någonstans.