söndag, maj 20, 2007

En slut lektant!

Jag har passat min systerdotter (6 år) i tre dagar hemma hos min föräldrar (min mor och far har assisterat). Hon är absolut det snällaste barnet på denna jord så det har inte varit några problem alls, det har varit kul! Det har dock inte varit den avslappnande helgen framför dator/TV:n, småpratande med föräldrarna, sköna promenader som det brukar vara när jag är på besök i Ystad. Det har varit fika på cafè, spring på stan, krocket och yatzy spelande, pyssel (bland annat en stor garnboll), ritande, surfandes på barnsidor på nätet.Vi har promenerat till affärn för att inhandla godis till henne, fick använda all min karaktär för att inte handla något själv. Vi har sprungit i trädgården. Vi har lyssnat på all sorts schlager, Måns Zelmerlöw är hennes favorit men allt från melodifestivalen gillar hon. Så såklart så har jag nu på riktigt introducerat henne till The Ark! Hon gillade dem och fick en CD med sig hem. Som sagt det har varit väldigt kul, men jag är trött... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Viktig information om direktlänkning:
http://www.mistyann.se/map/index-2c2.htm

Cecilia sa...

Nilla: Oj förlåt jag visste inte det, har genast tagit bort dem!

Anonym sa...

Om du vill använda någon annans bild så föreslår jag att du frågar först. och / eller i alla fall skiver en länk och en text som berättar var bilden kommer ifrån.
Direktlänkning är inte så schysst... så spara bilden till din egen sida/server istället.

Ha det bra. Du har en jättefin blogg!

Cecilia sa...

Nilla: Visst du har helt rätt!