lördag, maj 19, 2007

Överraskning varje månad...

Har varit så sugen på något, vad som helst som inte är nyttigt. Hur gott frukt än är så är frukt inte godis! Har kämpat så, men idag gick det inte så jag åt en kanelsnäcka... och den var god! :) En kanelsnäcka är väl inte det värsta, eller? Satt i alla fall och funderade varför jag var så sugen, och suprise suprise det är min PMS vecka. Hur detta fortfarande kan komma som en överraskning efter 18 år är ett under för mig... Hoppas detta inte hindrar mig att nå mitt 22 maj-delmål...

Update: Om jag skriver in det i min nya kalender så kanske jag får lite koll i fortsättningen, vem vet...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är exakt sådana saker som kalendrar är bra till ;)

Anonym sa...

Jättebra att du tänker på varför du är sugen =)

Cecilia sa...

Mocca: Ja jag börjar förstå det nu, känner redan hur jag har lite bättre koll på mitt liv :)

Therese: Jo tack, är inte sugen så ofta nu så det brukar finnas en orsak om jag blir det.