fredag, mars 23, 2007

Dubbel yesssss!

Först och främst så är det yessssss för att telefonintervjuen gick bra, och på onsdag så ska jag på "riktig" intervju! Och det andra yessssset är för att jag kommer i mina glansiga satinbyxor nu, så dem ska jag nog ha på intervjuen! Helgshoppingen har också börjat idag, så jag hittade en blå och svart tröja på Åhlens (syns nedan med byxorna) som jag också känner är en kandidat som intervjukläder. Alternativt är ju kavajen som inhandlades till förra intevjun, som också passar bra till byxorna. Får se lite hur väderet blir. Inhandlade även en svart och guldig tröja som nog ska ut och dansa med mig imorgon!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Naturligtvis underbart med byxorna också.

Kör hårt

Cecilia sa...

Ja, men de har ju aldrig varit så mycket för små som klänningen var...

Anonym sa...

Bra med intervjun! Och kul med byxorna! Var ni pigga och glada imorse, eller? Hoppas att ni har haft kanonbra helg!

Cecilia sa...

Ja mycket kul med intervju! Igår var vi förvånansvärt pigga och krya, mycket mer än vi förtjänade om du förstår vad jag menar...Vi t.o.m promenerade i två och en halv timme!

Anonym sa...

Hihi, låter som en kul helg! Snygg tröja, den klär dig verkligen.

Anonym sa...

Du är grym tjejen!
Nu fixar du jobbet också ;)

Cecilia sa...

Sara: Tack, jag gillar den. Och ja det har varit en super helg.

Mocca: Tack! Och jag hoppas verkligen att jag får jobbet!