lördag, februari 03, 2007

Lördagsresultat!

Ja då är långpromenaden avklarad, dock blev den inte vid stranden. Shoppingturen blev lyckad! Jag hittade en snygg lampa till vardagsrummet, men har bestämt mig att vänta med mer inköp tills jag har flyttat in i nya lägenheten, om jag kan hålla mig. På Lindex hittade jag kavajen till vänster i mjukt tyg. Det känns som den är mer min stil än en vanlig kavaj. Så det blir den och ett par svarta byxor, får se vad jag ska ha för topp under och vilka accesaoarer jag ska ha på mig. Jag måste känna mig bekväm i det men samtidigt vara snygg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnygg!!
Precis som du säger, man måste vara bekväm i kläderna man har när man ska på intervju.

Cecilia sa...

Tack, är mycket nöjd med den.

Anonym sa...

Den är jättesnygg!

Cecilia sa...

Tack! Har prövat ihop en outfit till intervjuen nu som känns bra!