lördag, mars 24, 2007

Delmålsprovning!

Måste informera om statusen på ett av mina delmål, nämligen Klänning-målet. Igår efter några, okej rätt många, glas vin, så började jag och min vännina, som är på besök, prova kläder. Det är ju alltid kul! Jag provade i alla fall delmålsklänningen, och hör och häpnad när jag lyckades knäppa alla knappar. Ja tror nu inte att jag har nått målet för den satt mycket tajt och stretade över brösten. Men kanske kanske till den 4 maj när jag vill ha den, jag hade faktiskt gett upp hoppet om att det skulle gå. Nu, okej efter helgen, så ska jag köra stenhårt! Fortsättning följer...

8 kommentarer:

Linda K sa...

*tummenuppar* :D

Cecilia sa...

Tack, det känns kul!

Malin sa...

Wiiieeee....vad roligt!
Kämpa på och måtte du slippa den elaka förkylningsbakterien.
Jag blir gaaalen snart, suck!
Kram o grattis!

Anonym sa...

Vad underbart att få på sig kläder som man inte har fått på sig tidigare. Även fast den sitter lite tait så går det ju åt rätt väg. Du kan säker få på dig den till 4 maj om du fortsätter göra ditt bästa och inte slarva allt för mycket.
Jättekul för dig =)
Kör så det ryker

Cecilia sa...

Malin: Ja visst är det kul. Och jag hoppas verkligen jag slipper bli förkyld, du får krya på dig!

Therese: Det är så kul, och jag ska köra hårt nu, den 4 maj är ju över en månad bort.

Anonym sa...

*jublar och kastar hatten*

Anonym sa...

Hoppas det går bra på VV idag!!
/Yllet

Cecilia sa...

Mocca: Tack, det känns så skönt plus att det inte är så jobbigt heller.

Yllet: Jag missade VV idag (ville hellre vara med mitt besök) och hemskt nog så får jag nog vänta till nästa vecka, men jag ska verkligen sköta mig nu!