torsdag, mars 22, 2007

Mycket bra från Malmö!

Nu så är lägenheten mycket fin (bilder när det allra sista är fixat)! Jag trivs mycket bra! Jag är dock mycket trött, det tar på krafterna att fixa och dona. Men jag var ju tvunngen, imorgon får jag ju besök av en kompis från Stockholm. Vi ska ha en superhelg med shopping, vindrickande, mycket skvaller och skitsnack, en utgång och mycket mer. Det ska bli så kul! Kommer dock inte vara så bra för mitt besök på VV på måndag, men det struntar jag i. Man motionerar rätt mycket när man shoppar, eller hur...

5 kommentarer:

Jessica sa...

Ha en superdag imorgon! Ser fram emot bilder på din lägenhet!
Stor kram!

Cecilia sa...

Tack! Det ska bli en super helg!

Anonym sa...

Hej!!
Man motionerar massor när man shoppar! :) Och när man flyttar!
Ha det så bra i helgen!

Malin sa...

Shoppa järnet så bränner du nog en hel del :)
Ha en jättemysig helg och det blir ju fler måndagar och fler vägningar.
Kram kram

Cecilia sa...

Har shoppat idag så att jag var så trött som om det hade varit ett gympass minst, så det måste ju räknas. Dock så slank en brownie ner när vi fikade... Den var så god och jag njöt hela tiden, plus att det var planerat att unna sig denna helg!