onsdag, mars 14, 2007

Telefonintervju!...

Har precis avslutat en telefonintervju med en rekryterare, angående ett jobb jag vill ha. Det gick väl okej. På vissa frågor så hade jag kanske inte perfekta svar, men det kan inte hjälpas. Jag är inte klockren för denna tjänst, men jag känner att jag skulle vara en tillgång för dem och gilla jobbet mycket. Fick mardröms frågan "Tycker inte du att du är överkvalificerad för detta jobb?". Nej det tycker jag inte (då hade jag inte sökt tjänsten) jag tycker att min erfarenhet istället kan vara en tillgång, vad svarar man... De skulle höra av sig i början av nästa vecka om ytterligare en intervju. Jag HOPPPAS, men ska försöka att inte tänka för mycket på det utan flytta i lugn och ro! Vill inte bli för besviken...

6 kommentarer:

Linda K sa...

tummar hålles! och lyllos dig som har sprilland lägenhet! :D

Cecilia sa...

Tack jag behöver alla tummar som finns! Och ny lägenhet är jättejättejättekul!

Malin sa...

Håller tummarna för dig!

Cecilia sa...

Tack, det uppskattar jag verkligen!

Anonym sa...

Håller också tummarna som bara sjutton -så klart ;)

Cecilia sa...

Tack tack, det måste löna sig!