lördag, oktober 27, 2007

Planerade inköp...

I och med beställningen av doktorsringen denna månden och en spahelg (i Tylösand) inplanerade helgen den 17-18, så får jag vara lite sparsam denna månaden. Ja jag vet att jag knappt är känd för att veta vad det ordet betyder men jag ska försöka.
Fast i alla fall så tycker jag att jag kan unna mig ett par skor, hur, var och vilka vet jag ej ännu men skor behöver jag alltid. Och så har jag ju nu kommit ner i ett midjemått (32,5 tum) som det finns "vanliga" jeans i så jag funderar på ett par Cheap Monday och ett par Acne... Jag ska nog knalla ner på stan och se om det finns några par jag vill ha. :) Är dock beredd att jag kanske kommer bli besviken.
Känner mig fortfarande lite halv på G sjuk, så det blir annars en lugn helg med kurrering. Visst ja det är en liten fest ikväll och jag måste jobba imorgon, men för övrigt ska jag ta det lugnt...

Inga kommentarer: