söndag, oktober 21, 2007

Doktorsring beställd!

Har länge funderat på det men inte kunnat bestämma mig, men nu har jag i alla fall slått till. Jag har beställt en doktorsring! Tänkte att det nog kan vara kul att gå runt och ha en ring på fingret och känna sig lite stolt över de fem åren av enormt slit. Får dock säga att det avgörande var att det är så många på jobbet som har civilingenjörsringar, så jag blev sugen på en egen ring. Beställde den av guldsmeden Paula von Weisz, har kompisar som beställt därifrån och deras ringar är ju fina.

5 kommentarer:

Frida sa...

Åh, så fin! Jag har inte nån, jag tyckte de var lite dyra. Men det kanske inte är för sent ännu?

Anonym sa...

klart du ska ha ringen efter alla år av slit!! den är du välvärd!!! =)

Cecilia sa...

Frida: Jag tyckte också först det, men nu så har jag ångrat mig. Tycker att jag är värd den... :P

Emelie: Det tycker jag också... ;)

Anonym sa...

Stencoolt med doktorsring - framför allt på tjej! Bär den stolt och kör hårt!

Cecilia sa...

Anonym: Jag bär den stolt varje dag :)