fredag, oktober 26, 2007

Vågen visade...

Skönt och härligt så visade vågen minus 0,7 kg idag! Det känns mycket bra, och jag är nu helt övertygad att min strategi fungerar! Vilket är helt fantastiskt för jag behöver knappt kämpa! :) Detta betyder då att viktnedgången är nu 19,8 kg och midjemåttet var samma som förra vecka. Så det är bara att träna på och inte äta något onyttigt! Lite oroväckande är dock ett litet halsont som har börjat att utvecklas i min hals... Vitaminer intas för fullo, vill inte bli sjuk har ju för mycket att göra.

4 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Sjuk har man inte tid att bli! Bra jobbat!! Kram

Frida sa...

Grattis, nu är du verkligen på rätt spår! Håler tummarna för att du inte blir sjuk! Men OM du blir det så får du lova att ta det lungt några dar, det MÅSTE man!!

Mie sa...

C-vitaminer o gurgla med saltvatten brukar hjälpa!
Håller tummarna:)

Cecilia sa...

Loppanlej: Nä jag har verkligen inte tid att vara sjuk!...

Frida: Jag lovar ta det lugnt, tränar verkligen inte när jag är sjuk.

Mie: C-vitaminer dricker jag redan, får ta och gurgla saltvatten genast.