onsdag, juli 18, 2007

Ohhh yeeess!

Ja nu är det förhandlat och klart, och jag kommer att börja jobba den 3 september! Kontraktet är på väg hem till mig med posten!!!!

Så efter en vanlig intervju, en intervju med personlighetstestsutvärdering och en "kaffeträff" med avdelningschefen senare så blev allt bestämt över telefon idag. Jag är mycket lycklig, för detta är ett jobb jag verkligen ville ha! Och i och med att jag varit arbetslös ett tag så har det varit lite att "beggers can't be choosers", så detta gör ju att jag är ännu lyckligare att det blev ett jobb jag verkligen vill ha! Det är även en väldig lättnad att ha fått jobb, arbetsförmedlingen ringde senast idag och det får jag ångest av...

Har inte velat skriva om detta här innan, med tanke på tidigare misslyckande 1 och 2...

11 kommentarer:

Lucas and Katarina sa...

GRATTIS! S� himla roligt, det l�ter fantastiskt. Ett jobb som du vill ha! Kan inte bli b�ttre. Tjohooo.

ps. 1 och 2 var inte misslyckanden, de vara bara f�rberedelser inf�r detta :).

Cecilia sa...

Ninni:Tack, det är så kul! Och ja du har rätt 1 och 2 var inte misslyckande, men det var så tråkigt när jag skulle skriva här att jag inte fått jobben.

Anonym sa...

hurra!!! Största grattis - det var jättekul att läsa :)

Cecilia sa...

Hedgehog-Sara: Tack tack, det var jätteskönt att äntligen kunna skriva det!

Malin sa...

GRATTIS i massor till jobbet! Och ett jobbb du vill ha kan det ju inte bli bättre.
Glad för din skull!
Kram

yllet sa...

Vad skoj!!! GRATTIS!! :D
Har också haft en tråk-period, iaf mat&motionsmässigt men nu är jag motiverad igen! :)
Har du sprungit något på sistone? Jag är sugen på att ge mig ut snart men idag hinner jag nog inte, måste hinna komma hem liksom. :)
KRAM!

Anonym sa...

Stort grattis till ditt jobb =)

Anonym sa...

Hurra hurra och grattis!!
Bli så himla glad för din skull, duktigt av dig att kämpa på och vad roligt att höra att det dessutom är ett jobb som du vill ha ha!!
Grymt tjejen!

Kram

Cecilia sa...

Malin: Tack, det är sååå skönt!

Yllet: Tack! Än så länge har jag inte kommit ut och sprungit, men i helgen blir det av.

Therese: Tack, tack!

Mocca: Tackar tackar! Det känns så skönt och underbart!


KRAM PÅ ER ALLA!

Cornelia sa...

Grattis grattis grattis... verkligen kul... Vad är det för jobb då undrar ju jag naturligtvis :-)
kram Mia

Cecilia sa...

Mia: Tack tack! Jag ska bli System designer på Ericsson. Kram på dig!