onsdag, mars 28, 2007

Intervjudagen!

Har nästan precis kommit hem efter jobbintervjuen. Det kändes som det gick bra, jag är nöjd med mina svar och vad jag sa. Jag har inte exakt det de letar efter kompetensmässigt, men jag hoppas att min övriga kompetens ska överväga det jag saknar. Jag lär mig ju nya saker mycket fort. Så nu är det bara att vänta och hoppas... Som ni ser på bilden så blev det byxorna som numera passar mig. Men inte den nya tröjan utan kavajen som jag hade på den förra intervjuen. Och detta val är jag nöjd med. Jag kan ju ha den nya tröjan på lördag när jag ska på musikal!

8 kommentarer:

Lucas and Katarina sa...

wow, ser hur bra ut som helst. vad liten du är, det syns verkligen att du jobbat hårt och tränat, grattis!

jag har premiär med min nya personliga tränare Stephanie nu på söndag. känner mig inte alls redo, men går ändå så jag kommer igång. Beach 2008! :)

Cecilia sa...

Tack! det är nästan så att jag börjar se det nu också! Jag är också inställd på beach 2008. Kul och lyxigt med personlig tränare. Träning är aldrig kul att börja med, det är när man kommit igång som det är kul. Så bit i det sura äpplet så blir det bra sedan. Är det på samma gym som jag var med och tittade på?

Anonym sa...

Snyggt!
Jag håller tummarna.

Cecilia sa...

Tack och bra! Vill ha detta jobbet!

Lucas and Katarina sa...

Nej, tyvärr - äääälskade det gymet. Nu har vi flyttat så det här ligger närmare vårt hus.

Cecilia sa...

Okej det förstår jag, och ja det andra gymet var så bra. Jag var så avundsjuk!

Anonym sa...

Håller tummarna för att det ska gå vägen....

Cecilia sa...

Tack! Behöver så många tummar som det går...