onsdag, juli 18, 2007

Sommarens äckligaste...

Nummer ett över sommarens äckligaste är helt obestridbart mördarsniglarna. Cyklade härom dagen på cykelstigen längs en äng, och kom till ett parti där det fanns typ 300 mördarsniglar på 10 meters stig. Som detta inte var hemskt nog; när jag någon timme senare var på väg tillbaka hade mördarsniglarna samlats i grupper och åt på varandra, usch... Och ja jag vet att detta är naturligt för dem, men jag tycker att det är jätteäckligt. Samtidigt så äter de upp mina föräldrars trädgård, som jag nu är mycket involverad i. Tydligen är det fler än jag som har detta problem, för nu ska det upp i regeringen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*kräks* dom är så j* äckliga.
Har också "kryssat" mellan (mosade)sniglar i mängder. Började hulka och höll på att kräkas.

Cecilia sa...

Mocca: Javisst är de groose!