tisdag, juli 31, 2007

Nya tag!

Okej min plan gick inte så bra... Så jag har idag tagit nya tag med en ny approach. Jag ska börja med att koncentrera mig på att komma igång med motionen igen, och så får maten komma succesivt efter. Brukar ju vara så att jag vill äta nyttigt när jag motionerat för att inte förstöra det duktiga.
Så idag har jag varit ute och sprugit 5 km! Tiden blev inte allas bra, verkligen inte i närheten med det jag sprang i juni. Men huvudsaken är att jag är på G igen! Sedan så blev det en en och en halv timmes promenad ikväll, så jag kan ju säga att jag är nöjd med dagens motion!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad du e duktig! hurra!! och jag tror din approach är helt rätt! jag är iaf sån att om jag tar tag i motionen så följer kosten med naturligt! oftast!!

yllet sa...

Oj vad duktigt!! Hejja dig!

Kram!

Cecilia sa...

Emelie: Tack! Tror att det kommer bli bra, känner redan hur jag vill äta bättre! :)

Yllet: Tack och kram på dig!