onsdag, augusti 01, 2007

Ont i kroppen

Jag känner idag av att gårdagens löpning var den första efter ett långt uppehåll... Jag har en väldig träningsvärk ända från skulderbladen ner i låren, konstigt nog känner jag inget i vaderna. Så idag får det endast bli en promenad ikväll.
Ska nog unna mig ett minihemmaspa idag! Här finns ju en jacuzzi som jag kan låta musklerna slappna av i med någon skön badolja. Samtidigt får det bli en intensivhårinpackning, ansiktsmask, bodyscrub och en pedikyr. Är det något jag missar?

5 kommentarer:

Anonym sa...

tack för din hyper snälla kommentar! har dock lite vsvårt att ta åt mig sånt just nu... tror jag måste deppa mig ner i boptten innan jag kan vända upp igen...sucksuck.... men kanske ska jag följa ditt spår, med ett minispa, det kanske kan pigga upp!?

yllet sa...

avsluta med lite fräscht nagellack kanske? och ett glas vin tillsammans med superbra boken "nu vill jag sjunga dig milda sånger".
Jag ÄLSKADE den. Så. Nu är den nästan inte hypad alls..? :)
På lördag (eller fredag kväll) ska jag påminna dig om VV!
Kram!

Malin sa...

Men åååååh, kan jag oxå få komma?!
Precis vad jag skulle behöva nu. Härligt med träningsvärk - då vet man att man gjort något bra. Tog mig ut på en rask promenadrunda jag med...rejält ringrostig kan jag säga, men ack så skönt. Nu kör vi igen!!!
Kram till dig

Cecilia sa...

Emelie: Det är så hemskt att vara deprimerad, ingenting känns kul då. Men om det "bara" är en vanlig deprition (som jag ibland drabbats av) så går den ju över till slut. Hoppas du snart mår bättre!

Yllet: Fossingarna fick nagelack! Dock så finns tyvärr inget vin hemma, måste gå till systemet innan helgen. Påminn mig gärna om VV på fredag, mötet är ju 9.30 på lördag.

Cecilia sa...

Malin: Du hade gärna fått kommit! Det var jätteskönt! :)