lördag, juli 28, 2007

I have a plan!

Efter en stadig och nyttig frukost har jag nu bestämt mig att jag ska börja vara nyttig från och med idag! För vem har sagt att man måste börja på en måndag (hade ju tänkt börja på måndag annars)? Är hemma i Malmö nu igen, och det gör det lättare med maten. Jag ska börja försiktigt med motionen, och försöka vara ute och promenera (powerwalk) varje dag. Då kommer jag nog bli sugen på att springa av mig själv rätt snart! Detta känns mycket bra!
I HAVE A PLAN!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din plan låter hur bra som helst tycker jag! Jag känner att jag har slappat länge nog nu. Så jag hänger på... Börjar nu.
Heja oss!!

Malin sa...

You go girl!!!
Antingen blir det imorron för mig eller så den berömda måndagen :D
Kram o hoppas du haft en bra nyttig dag

yllet sa...

Skönt!! Din plan låter precis lagom! Hoppas du mår bra och har haft en fin dag!
Kram.

Cecilia sa...

Nenny, Malin & Yllet: Ja det blev ju inte så mycket med min plan, se nästa inlägg, men nu däremot så gäller det! Kram på er!