tisdag, juni 19, 2007

I'm back!

Sorry att jag har varit borta ett tag. Jag vet inte riktigt varför, förra veckan hade jag bara tappat all lust till allt... Jag var inte deppig bara mest anti och kände inte för något. Tyckte inte att jag hade något vettigt att blogga om, precis som det har hindrat min innan... Jag hade ingen lust att motionera, det blev till slut att jag sprang en mil i söndags men innan dess blev det endast två promenader och det är ju inte godkännt. Maten blev väl ingen katastrof, det enda "otillåtna" jag åt var en kanelsnäcka och en portion rabarberpaj, och för en dålig vecka är det ju bra! Jag skulle gå till Vikt Väktarna igår men det blev inte av för jag låg i svåra menssmärtor, tar jag inte mina värktabletter i tid så är det inte kul... Detta kan ju dock förklara förra veckans icke lust med PMS, jag blir fortfarande lika överaskad varje månad fast jag numera har det inskrivit i min kalender... Har nu kollat upp de andra VV tiderna i veckan och jag är upptagna vid alla tillfällena denna veckan, inte bra men det förändrar ju inte min viktnedgång det är ju bara att fortsätta. Förresten så pausar jag från veckomålen denna vecka, jag kände mig lite stressad av dem förra veckan och det gillade jag inte.

3 kommentarer:

Frida sa...

Inte kul att vara så låg! Skönt att du är tillbaka iaf. Och grattis till milen, det är inte dåligt att springa så långt! Kram!

Anonym sa...

*kramar om*
hoppas du mår bättre nu!

Cecilia sa...

Frida: Nä det är verkligen inte kul. Känns skönt och lite duktigt att springa milen, tack.

Mocca: Tack! Behöver alla kramar jag kan få! :)