torsdag, maj 03, 2007

Återbesök hos VV!

Jag hade inte behövt vara orolig jag hade gått ner 3,2 kg! Den totala viktnedgång är nu 19,2kg, på 31 veckor. Jag har då 1,4 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj. Detta betyder att jag är 0,1 kg före den planerade viktminskningen på o,5 kg per vecka. Och 1,4 kg på tre veckor kan ju gå, trodde inte att det skulle vara möjligt förra veckan :) Detta är ju verkligen en morot att köra stenhårt lite till, i alla fall när jag kommit hem från Uppsala. Måste tillägga att jag har mycket motion att tacka för detta, och det är ju kul att det lönar sig!

8 kommentarer:

Anonym sa...

hurra för dig, gud vad du är duktig!!!

Cecilia sa...

Hedgehog-sara: Tack tack! Känner mig lite duktig :)

Anonym sa...

Vad duktigt!!!! :D:D:D Och klänningen här ovanför är jättefin! Kommer sitta som en smäck om ett par veckor ska du se!
Men igen, vad duktig du är!! Jätteroligt!

Stor grattiskram!/Yllet
(ber om ursäkt för mitt överanvändande av utropstecken... ;))

Cecilia sa...

Yllet: Tack, det kändes underbart att få ett bra resultat på vågen. Och klänningen sitter som sagt snart bra.

Frida sa...

Grattis, grattis, grattis! Motion är verkligen det bästa, för när man kommit igång är det ju KUL! Välkommen till Uppsala!

Cecilia sa...

Frida: Tack, motion är bäst! Befinner mig nu i Uppsala så tack!

Linda K sa...

hurra för dej! :D

Cecilia sa...

Linda K: Tackar tackar!