måndag, april 23, 2007

Återbesök hos VV

Det var inte så farligt som jag trodde! Jag hade gått upp 0,2 kg, vilket är lite med tanke på vad jag trodde. Den totala viktnedgång är nu 16,0 kg, på 30 veckor. Jag har då 4,6 kg kvar till mitt delmål som ska vara nått den 22 maj. Detta betyder att jag är 2,1 kg efter den planerade viktminskningen på o,5 kg per vecka. Känns inte som jag kommer hinna detta, men jag ska göra så gott jag kan och lite till. Det är ju inte hela världen om det tar lite längre tid, men som sagt ska jag kämpa hårt nu. Ska nu kör ordentligt denna vecka enligt plan som jag skrivit ner innan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Cecilia!
Det ser ju bra ut det där!! +0,2 på två slarvveckor (efter vad jag förstått det?). Jag tror att du har de bättre valen i dig automatiskt nu!!
Bra jobbat!
Kram.

Cecilia sa...

Yllet: Du har nog rätt, per automatik väljer jag bättre fast jag slarvar. Så skönt att det börjar bli så!
Kram på dej också!

Hanna sa...

Great minds think alike =)

Lovar att hålla dig uppdaterad, kan lova dig att det inte alls kände så läskigt som jag trodde att det skulle göra...

Å va duktig du har varit, 0.2 är ju inget!
Kram Hanna

Malin sa...

Ingen fara på taket...
Skönt att det inte blir mer än man befarat.
Nu kör vi hårt för att nå våra mål!

Cecilia sa...

Hanna: Bra du håller mig uppdaterad, jag lovar inget men jag kanske själv vågar ringa snart... Kram på dig!

Malin: Vi ska verkligen köra hårt, och våra mål gör att vi håller koll på varandra :)

Anonym sa...

Det var ju inte speciellt mycket... =)
Men du får inte ge upp... det är bara att köra hårt och se vad resultatet blir i slutändan. När slutet kommer ska du vara glad och stolt ändå över din enorma prestation =)

Kram

Cecilia sa...

Therese: Tack för de peppande orden! Jag ger verkligen inte upp, just nu är jag mer på G än på länge för nu så... :)