onsdag, maj 02, 2007

Dagen innan ångest!

Man har ju hört talas om "dagen efter" ångest (har haft den alldeles för många gånger), men på senaste tiden har "dagen innan" ångesten varit större för mig. Detta beror ju i och för sig på att jag knappt dricker alkohol nuförtiden och att jag nästan går till VV varje vecka...
Egentligen så känns det bra inför morrondagen, jag har skött mig bra matmässigt (endast ett litet snedsteg) och jag har motionerat mycket. Kroppen känns mycket bra, och jag tror att den är lite lättare. Men men jag har ju haft fel tidigare... Så därför har jag världens "dagen innan" ångest. Det känns ju värre att ha gått upp om man har skött sig, än om man har fuskat... Ja ja det är bara att vänta tills imorgon.

2 kommentarer:

Linda K sa...

gick inte att kommentera i förra inlägget. är det redan vårrus hos er? jag springer inte förrän i början av juni :D heja!

Cecilia sa...

Linda K: Ja vårruset börjar här i Malmö och var idag, har precis kommit hem.