tisdag, maj 22, 2007

Sommarträning!

Igår använde jag min sista gång på gymmet så nu är det utomhusträning som gäller hela sommaren. Fast jag väldigt gärna skulle vilja börja gå på spinning igen så får det vänta till hösten. Jag ska nog få nog med träning i sommar med joggning och utejympa med Friskis&Svettis, det ser i alla fall härligt ut på bilden från deras hemsida :) Det är bara att hoppas på fint väder nu, fast jag springer ju i regn också... men ändå! Nä nu ska jag ut och springa, det är ju vägning ikväll... jag vill ju så gärna ha gått ner det resterande hektot.... Håll tummarna för mig :)

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Här hålls tummarna så jag kanappt kan skriva ett ord på tangentbordet. :-)
//Mia

Cecilia sa...

Mia: Tack, tack, jag känner det ända hit :)

Anonym sa...

...håller oxå tummarna.

Cecilia sa...

Katharina: Tack, jag vill ju så gärna klara detta målet. Inte för att det egentligen spelar så stor roll, men det hade ju varit så kul!!!