tisdag, maj 22, 2007

Återbesök hos VV!

Jag har precis kommit hem från Vikt Väktarna, och jag hade gått ner 0,1 kg! Den totala viktnedgång är nu 20,6kg, på 34 veckor. I vanliga fall hade jag verkligen inte varit nöjd med 0,1 kg, när jag skött mig så bra och motionerat så mycket. Men jag vet att det finns förklaringar typ bildandet av muskler och bindandet av vatten just nu. Detta kvittar faktiskt för jag har ju nått mitt 22 maj-delmål precis den 22 maj!!! Jag är glad för jag har gått ner 10 kg på 20 veckor!
Har även mätt mig idag och jag har minskat följande:
  • Vad - 3 cm
  • Knä - 6 cm
  • Lår - 9 cm
  • Höfter - 18 cm
  • Midja - 24 cm
  • Byst - 19 cm
  • Överarm - 7cm
  • Hals - 6 cm
Alltså en minskning på totalt 92 cm runt om på min kropp!
Så trots minimal viktminskning är jag mycket glad :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag bugar mig - jag är jätteimpad. Stort grattis o kram!

Cecilia sa...

Hedgehog-Sara: Tackar tackar! Just denna veckan har var väl inte så imponerande, men allt som allt är väl inte så fy skam... :P
Kram på dig också!

Anonym sa...

Du är ju helt makalösa!

*imponerad*

Cecilia sa...

Mocca: Tackar, och rodnar lätt :P Dock så var ju inte denna veckas resultat det mes imponerade, men men det har ju blivit en del sammanlagt!

Anonym sa...

Jättekul att höra att du klarade det (just till 22a som du ville) !

Cecilia sa...

Katharina: Ja lite tur får man ju faktiskt ha :) Hade ju inte varit hela världen om det inte blivit nått precis igår, men det är ju mycket roligare så här!