torsdag, maj 17, 2007

Smått galen :)

Ja jag har insett att jag är smått galen! Jag har precis kommit hem från en joggingtur (på en vilodag) i ihållande regn... Jag hade lite ångest att bearbeta, det är en del sådant för mig just nu och det bearbetas som bäst springande. Hade i alla fall lyckats hitta Ola Salos sommarprat från 2003 på nätet, och tänkte att det kunde passa bra att lyssna på när jag knallade runt ute i Bulltofta. Som väntat så var det ju jättebra, jag både skrattade och grät (ja jag är rätt känslosam av mig). Det fick mig även på mycket bättre humör, han har ju en sådan härlig livsfilosofi som jag borde (för mitt eget bästa) anamma lite oftare. Blev då så sugen på mer sommarprat, så jag ser fram emot att se vilka som blir årets sommarpratare, det annoseras den 13 juni, vilka tror ni det blir?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att du trotsade regnet!! Bra jobbat!

Anonym sa...

Regnväder är väl ändå ganska shyst att springa i ;))

Cecilia sa...

Junitjejen: Tack, det kändes skönt och härligt. Jag har blivit en joggnings freak :)

Mocca: Sommarregn är mycket skönt att springa i, vårregn i 10 grader är ok men man fryser innan man kommer in i duschen. Men det var skönt ändå!