fredag, maj 04, 2007

Jag är i total extas!!!!

Var rädd när jag var på väg dit (ville inte vara ensam), försökte t.o.m hitta på en orsak att stanna hemma. Men med en biljett för 300kr så var jag tvunngen att gå dit. Kommer dit och hela KB är fullt, men jag lyckas ta mig till baren och beställer en öl. Inser att jag nästan är under medelåldern på stället, hade inte behövt oroa mig för att jag skulle vara äldst. Börjar känna förväntan i magetrakten. Såklart så tog det lång tid men vid 22-snåret kom de ut på scen, jag talar ju om THE ARK. Sedan var det bara fullt ös och känsla av extas! Vet inte hur länge konserten varade, eller hur jag kom hem. Vet bara att jag är lycklig, väldigt hes och medveten om att jag måste gå upp om tre timmar. Tåget till Uppsala går ju klockan fem, men vad gör väl det när jag har sett The Ark ikväll, och det var helt ok att vara ensam! Jag älskar Ola Salo!!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag har bara en sak att säga: Lyllos dig. Ola salo är en söting!

Cecilia sa...

Hedgehog-sara: Jamen visst är han! Han var i mina drömmar inatt i alla fall... ;)

Anonym sa...

Jag tycker Ola Salo ser jättebra ut. Kul att se konseren med dem. Vilka underbar drömmar du har =)
Själv blir jag jagad och mördad, hur ska jag tolka det???

Anonym sa...

Vilken härlig kväll du har haft!
Och The Ark är grymma! Jag såg dem i december när jag var på radiofest, de var kvällens hemliga spelning, och alla blev som galna och höll på att kapsejsa hela båten.

Bella sa...

Lyllo dig... älskar också the ark och Ola Salo...men de spelar nästan aldrig i stockholm mest i resten av landet :(

Cecilia sa...

Therese: Han är underbar att drömma om! =)

Mocca: Kunde ju inte ha varit en bättre hemlig spelning!

Bella: Men visst hade de två spelningar i Stockholm denna turnen. Jag tycker att de ska spela mer i Malmö, det är ju där de bor :)