tisdag, mars 13, 2007

Historien om Ola fortsätter...

Jag har nu köpt en biljett för att gå ensam på The Arks konsert. Tror att detta kan bli en super konsert med tanke på att de verkligen är ett färgstarkt band. Och det skadar ju inte att Ola är så sexig... Att jag ska gå ensam är väl inte det roligaste, men det verkar som biljetterna till deras turne går som smör i solen, så det var nu eller aldrig. Tycker verkligen att det är vuxen poäng på att gå själv på konsert, t.o.m mer än att gå ensam på bio. Hoppas nu bara jag inte känner mig som den ensamaste människan på jorden när jag står där och väntar på att de ska börja spela, och att jag inte är den äldste i publiken...

Update: Blev nu lite rädd, tänk om det är hemskt att gå ensam...

6 kommentarer:

Anonym sa...

det är helt okej att gå på spelningar själv. faktiskt. bio är ju nästan trevligare om man går ensam. men både jag och mina kompisar har hängt ensamma på olika spelningar. tycker man att det är lite tråkigt att inte kunna kommentera det man ser till nån, så är det bara att hojta till den som står närmast. folk på konserter är oftast trevliga och sociala. alla är ju liksom där av samma anledning...

Cecilia sa...

Ja det har du rätt i, tack! Får ta och komma precis innan spelningen börjar.

Anonym sa...

Först vill jag bara säga tack för en inspirerande blogg, jag har dig som förebild om det är okej. Har bara 5 kilo kvar hos vv innan målvikten men oj, vad jobbigt det är...

Och sen, konserter är helt okej att gå på själv, till och med ganska roligt! Speciellt The Ark, har sett dem många gånger och alla dansar och har roligt, så du behöver inte vara rädd!

Cecilia sa...

Oj mig som förebild (rodnar mycket). Tack! 5 kilo kvar till målvikten, det är ju nära men de kan vara sååå sega. Kämpa på och ge inte upp, du kommer bli så nöjd. Jag har betydligt fler än 5 kilo kvar till målvikten så det är egentligen inte så segt för mig ännu...

Skönt att höra att det är ok att gå själv på konserter, för jag ser verkligen fram till denna!

Malin sa...

Vad spännande att gå själv - är alldeles säker på att du kommer få en toppenrolig kväll!
Man kan väl inte ha nåt annat när det är The Ark som spelar?!
Hade jag bott närmre hade jag gärna gjort dig sällskap.
Lycka till med flyttet och skruvandet!
Kram

Cecilia sa...

Ja det är spännande och kul, men lite scary...
Ja imorgon bär det av med de första sakerna, jobbigt men jättekul!