söndag, maj 06, 2007

Party party!

I fredags var det party! Jag kom dit lagom i tid, men upptäckte till min stora förskräckelse att jag hade glömt min guldskor... Fick rusa i väg på en lånad cykel och lyckades komma enbart 15 miuter försent. Detta skulle ju vara acceptabelt om det inte hade varit så att jag var kvällens toastmaster... Jag tror dock att jag lyckades klara av mina sysslor, om dock i början med hjärtat i halsgropen. Det var i alla fall en jättekul fest, och mitt huvud landade inte på huvudkudden förrän strax efter fem på morgonen... Behöver jag säga att gårdagen gick lite trögare än vanligt...

12 kommentarer:

Anonym sa...

WOW
Vilken bejb ;)
Du ser supersommrig och fin i den där klänningen. Snyggt med guld till!

Linda K sa...

himla snygging :D rött och guld - kanon!

Anonym sa...

vad snyggt!!!

Hanna sa...

hej!

men va snygg du är! säkert att du behöver gå ner i vikt...? ;)

Hur mår du annars?

Kram Hanna

Anonym sa...

Snajsigt!

Cecilia sa...

Mocca: Tack, jag rodnar lätt :) Sommaren here I come!

Linda K: Tackar, jag älskar rött och guld, och det passar mig bra (både mina färger och personlighet).

Hedgehog-sara: Tack, kände mig lite snygg också:)

Hanna: Tackar, rodnar lite igen. Och tack men jo jag behöver gå ner rätt mycket till. Kram på dig också!

Sara: Tackar tackar!!

Malin sa...

Wow, vilken pingla!!!
Kanonsnygg!
Och jisses vad du är duktig - all heder till dig!
Härligt när allt flyter.
Är avis på konserten :)
Kram o ha en toppendag!

Cecilia sa...

Malin: Tack tack! Har dock inte varit så duktig nu i helgen... Men det hade jag ju planerat. Konserten var helt underbar, är fortfarande helt förälskad i Ola Salo :)

Lucas and Katarina sa...

Hot Mama! Vad du ser bra ut, hurra hurra. Haha, jag beställde guldskor på nätet i går, inför ett bröllop. Det blir svart och guld, eller grönt och guld, vi får se vilken klänning som passar bäst. Men efter den här bilden känns valen helt rätt :)(jajagvet, svart är inte helt ok på svenska bröllop men det struntar jag i denna gång för klänningen är FAB)!

Cecilia sa...

Ninni: Tackar! Guldskor är toppen, man känner sig så fin. Nu förtiden så är det en hel del som har svart på bröllop och om du ser FAB ut så är det ju helt klart du ska ha de!

Anonym sa...

Yohoo... vad snygg du är =)
Jättesnygg klänning.
Kram

Cecilia sa...

Therese: Tack! Gillar starkt denna klänningen, den blir vad man har till den.