söndag, maj 13, 2007

Den återkommande dagen innan ångesten...

Jag då är det dags att knalla till VV imorgon, och som vanligt kommer ångesten smygande. Fast jag tycker att allt går bra och att jag nu passar i kläder jag inte passat i innan så vill jag ju alltid ha gått ner när jag går till VV. Jag har skött mig bra denna veckan, har motionerat 60 minuter mer än jag planerade, mycket pga den två timmars promenaden jag precis kommit hem från. Dock så var ju förra helgen en festhelg och det har ju intagits en hel del alkoholhaltig dryck denna helg också (champange och rosèvin glammigt värre), så då blir jag ju lite nojig. Jag gick ju dessutom ner så mycket förra gången och då är det inte ovanligt att man inte går ner något vecka efter... Men jag vill ju ha gått ner även denna vecka!
Jag har för övrigt bestämt mig att vänta med att köpa ett nytt gymkort (har två gånger kvar på det gamla) ett tag och istället försöka jogga varannan dag, för det gillar jag och det kostar inget!

Inga kommentarer: