söndag, maj 13, 2007

Nästa vecka!

Då var det dags att sätta upp veckomålen för nästa vecka. I och med att jag inte räknade points en enda dag i denna vecka och det gick bra ändå så tror jag att jag sparar det till när det känns lite motigt. Nästa vecka så gäller inget godis, frukt & grönt varje dag, 360 minuters motion och inga kakor 6 dagar av 7. Det blev ju ingen rabarberpaj, som jag hade planerat, denna vecka så det ska jag få äta nästa vecka. Längtar redan...
  • [0/7] Inget godis
  • [0/6] Inga kakor (utom en dag)
  • [0/360] 360 minuter motion
  • [0/7] Frukt & grönt varje dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att gå bra, om du tvivlar titta på fotoserien du lagt upp och påminn dig själv om hur långt du har kommit! Du är grym tjejen!
Lycka till!

*kram*

Cecilia sa...

Mocca: Jag hoppas verkligen att du har rätt. Jag är så rädd att jag ska tycka att det gått så bra nu så jag tappar focusen och glider tillbaka till min gamla livsstill...