lördag, april 07, 2007

Okej inte så bra idag...

Påsken hade än så länge varit bra och jag hade ätit enligt planen, men då kom besöket hos släktingarna... Okej inget godis, och maten var nyttig mat men jag har ätit kakor idag... Okej det är väl inte hela världen, men de ingick ju inte i min påskplan. Måste verkligen skärpa mig nu och hålla mig till planen! Får också ut och jogga imorgon fast det egentligen bara var meningen med två joggingturer enligt påskens träning. Men fuskar jag med den ena saken så får jag ju kompensera med något annat!

4 kommentarer:

Malin sa...

Ojojoj, du har då skött dig tio gånger bättre än mig kan jag lova.
Har inte alls hållt mig till min plan, men det är ju bara att komma igen.
Hårdkörning från nästa vägning.
Nu ska vi ju se till att nå våra mål vi satt upp.
Ha en fortsatt trevlig påsk! Kram

Cecilia sa...

Ja jag har väl hållt mig ok till planen. Men i och med att den inte var så hård så borde jag ha klarat det bättre... Det är bara att köra på nu! Ha själv en fortsatt trevlig påsk, kram kram!

Anonym sa...

Hej!
Du verkar ha skött dig jättefint tycker jag!! Min plan grusades rätt snabbt. :( Men nu är jag på g igen. Jag har iaf promenerat lite varje dag! Det är väl ungefär det enda som blev som jag tänkt mig. :)
Hoppas du får ett fint kalas idag!!
Kram.

Cecilia sa...

Tack, hoppas också att kalaset blir bra och att jag inte äter för mycket kakor. Fast idag får jag äta vad jag vill kakmässigt...