fredag, april 06, 2007

Ingen lugn långfredag...

Vaknade trött imorse pga nattens aktivitet, blev ingen joggning klockan nio som planerat utan klockan 12, det var helt omöjligt för mig att göra det innan. Ska käka lite "lunch" nu och sedan är det dags att baka lite till kalaset på måndag. Tänkte att jag ska skippa det planerade godiset idag och i stället få äta en av det kakorna jag bakar, tycker att det är en vettig bytesaffär. I kväll blir det sedan kalas för min systerson, men god middag och väl förtjänat vin. Inte så mycket firande av mig, men det bryr jag mig inte så mycket om jag har ju fått min Alvar Aalto vas så jag är mycket nöjd!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilken viktnedgång du gjort! Verkligen bra jobbat, skulle aldrig klara något så stor... Har ändå bestämt mig för att bli lite aktivare så jag ska jogga lite idag tror jag :) Man känner sig så nöjd efteråt. GRATTIS på födelsedagen också! Kram.

Cecilia sa...

Tack! Tricket är att inte tänka på så stora mål, utan att ha små delmål på vägen. Och efter ett tag så upptäcker man att summan av de små delmålen är rätt stor...

Jessica sa...

Glad påsk på dig!!
Kramar!

Cecilia sa...

Jessica: Glad påsk på dig också, Kram kram!