onsdag, april 04, 2007

Påskens träning!

När jag nu har gjort en sådan "avancerad" matplan för påsken måste jag ju även göra en motionsplan för påsken. I och med att det blir ett onyttigare matintag så får jag ju lägga på lite mer motion!
  • onsdag: Jogga 5 km; Trädgårdsarbete; Promenad minst en timme.
  • torsdag: Styrketräning; Promenad minst en timme.
  • fredag: Ev. jogga 5 km eller promenad minst en timme.
  • lördag: I Blekingen hos släktingar, ev. en promenad där.
  • söndag: Ev. jogga 5 km (speciellt om det inte blev av på fredagen); bonus om jag även tar en promenad.
  • måndag: Städning på morgonen, sedan får jag har jag kalas.

Onsdagens check: Joggningen är avklarad, så även trädgårdsarbetet och promenaden är avklarad!
Torsdagens check: Styrketräningen avklarad, även en och en halv timmes promenad är avklarad!
Fredagens check: Det blev Joggning idag, i och med fest ikväll så blir det ingen promenad precis som planerat!
Lördagens check: Det blev en mindre promenad hos släktingarna, kanske 30 min bättre än ingentig ju.
Söndagens check: Det blev 5 km jogging idag också! Dock ingen promenad om inte det räknas att gå runt på Bauhaus och IKEA...
Måndagens check: Städade innan mitt lilla kalas, gick även på en extra icke inplanerad 45 minuters promenad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga dig =)
Ha det ba

Cecilia sa...

Therese: Ja jag hoppas att du kan säga det också när påsken är över...