lördag, april 28, 2007

Lördag

Har idag haft en mycket bra dag! Lite shopping och mycket motion (har nu även varit utae på en 70 min promenad), samt god nyttig mat lagad av mojan (skånskt ord för mamma). Måste dock säga att jag var sååååå sugen på vin idag, men jag tänkte ska jag nu köra jättehårt denna vecka så kan jag ju faktiskt klara mig utan vin. Så på måndag ska jag dricka något gott rose´vin, någon som har något förslag? Det är ju faktiskt Valborgsmässoafton då, så inte bara en vanlig måndag. Har för övrigt hållt alla mina mål idag också!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr är jag superdålig på att hålla reda på namnet på viner. Men det jag drack på Å igår kväll var underbart gott!
Du får komma till Västerås och dricka gott Rosé -hihi

Cecilia sa...

Mocca: Hade det inte varit så långt borta så hade jag kommit direkt :)

Anonym sa...

Rotari rosé är inte dumt alls! Det kan jag verkligen rekommendera.

Cecilia sa...

Polly: Tack för tipset; systembolaget nästa!

Anonym sa...

Vad duktig du var igår =)
Tummen upp.
På valborg måste man få dricka lite =). Jag jobbar ju så för mig blir det ingenting
Tack för kommentaren
Kram på dig

Cecilia sa...

Therese: Tack, känner mig lite duktig som stod emot och inte drack vin, men imorgon... Kram på dig också!