söndag, april 29, 2007

Veckoredovisning!

Nu är det söndagkväll och jag kan konstatera att denna veckan har gått MYCKET bra! Jag har inte ätit något godis alls, och det har inte varit något problem alls. Däremot har det varit svårt att motstå kakor när mina föräldrar har mumsat i sig sådana, men jag har stått emot och inte ens ätit en kaksmula! Det har blivit 640 minuter motion vilket är mycket mycket mer än de 360 minuter som jag planerade, och det är jag jättenöjd med. Men i fortsättningen kommer jag fortfarande ha 360 minuter som veckomål, denna vecka har varit speciell. Frukt & grönt har det blivit varje dag, och det har ju inte varit något problem alls det är ju gott. Jag har även räknat points i 4 dagar, vilket är 2 dagar mer än beräknat. Det var bra att räkna points för då såg jag att jag äter inom ramen av vad jag får. Målen för nästa vecka är som följer:
  • [0/4] Inget godis mån-tors
  • [0/4] Inga kakor mån-tors
  • [0/200] 200 min motion mån-tors
  • [0/4] Frukt & grönt varje dag mån-tors
Jag fortsätter köra hårt t.o.m torsdag, då jag även ska till VV och väga mig. Sedan på fredag åker jag till Uppsala och är där t.o.m måndag. Jag ska ju såklart tänka på vad jag stoppar i mig då också, men vill inte ha några regler.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jihoooooooooo va duktig du är! Härlig känsla när allt går ens väg =)

Hoppas att vägningen går bra!

Kram Hanna

Cecilia sa...

Hanna: Det är verkligen en underbar känsla när allt går som man planerat, speciellt när det inte har varit så svårt. Mina föräldrar ska äta kaka nu och jag måste motstå fast jag så gärna vill ha...

Anonym sa...

Jag är grymt imponerad över din diciplin!

Cecilia sa...

Mocca: Tack men mitt problem ligger i att om jag gör något så är det 100% eller inget. Så jag har svårare när jag får äta lite onyttigt typ, riskerar då att det blir alldeles för mycket...