lördag, april 28, 2007

Lite shopping...

Var nere i stan med min mamma och syster och då var det ju ofrånkomligt att jag skulle komma hem med något. Detta trots jag inte bör spendera en enda krona just nu... Men men jag köpte en ny träningstopp på rea, jag behöver verkligen en speciellt nu när jag har börjar träna mycket mer. I och med solen som nu har dykt upp insåg jag att jag inte hade några solglassögon, detta var ju inte alls kul med en migrän molnande i huvudet. Så därför inhandlade jag också ett par billiga (39kr) pilotglasögon, de ser lite coola ut och det är ju inte hela världen om jag blir av med dem eller har sönder dem. Så det kunde ju ha varit värre en shopping...

4 kommentarer:

Frida sa...

Det är klart man måste ha nya fina träningskläder, det är ju SÅ mycket roligare att träna då!

Cecilia sa...

Frida: Javisst är det mycket roligare att träna i fina kläder.

Anonym sa...

Hurra hurra för rea, sol och nya brillor :)

Cecilia sa...

Mocca: Ja bara instämmer hurra hurra!