lördag, april 28, 2007

Se den!

Tror att den kommer till Kanal 5 i höst, alltså tv-serien "Friday night lights", och den är jättebra! Ja vet vad ni tänker, den handlar om ett amerikanskt high-school-fotbollslag, men det är så mycket mer. Måste säga att detta nog är den bästa "high school" serie jag har sett! Så mitt råd är se den! Har inte varit så intresserad av amerikansk fotboll sedan jag, i mina unga år, var cheerleader för Y-town rocket (det visste ni inte)... Hoppas själv att det kommer fler säsonger, men efter mina googleförsök verkar det inte så, snyft.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Visste inte ens att Y-town rockets haft chherleaders ^^

Cecilia sa...

Erica: Jo det har de haft, det var för typ 13-14 år sedan (när de var nya). Vi var definitivt amatörer men vi hade mycket kul! Bör ha kort från den tiden, ska leta lite...

Anonym sa...

Aha oki, jo det kan jag nog tro att ni hade :)oj så länge sen, kanske därför jag inte kommer ihåg, stan e ju liten. haha. Vet att någon i klubben var sugen på att starta något för en ca 4 år sen eller nått. Hade vatt kul om du hittade några bilder :)

Cecilia sa...

Erica: Ja jag ska se vad jag hittar, och om jag då känner att jag kan läga ut det här... :)

Lucas and Katarina sa...

Nä, den serien blev ingen hit. De valde nämligen att visa den på t i s d a g a r och inte fredagar (Friday Night Lights, hallå!!!). Publiken svek, för det stämde inte alls in med fotbollskulturen. Konstigt hur sånt spelar in ibland...

Cecilia sa...

Ninni: Ja jag har läst det på nätet, men jag gillade den starkt. Men jag kan tänka mig att sådant spelar roll.