fredag, april 06, 2007

Lite crazy...

Känner mig lite knäpp just nu, jag har precis sett det sista Heroes avsnittet i säsong ett. Detta betyder att jag, sedan igår kväll, har sett 18 avsnitt... Jag behöver väl inte säga att serien är väldigt bra! Säsong två sänds i USA med början den 23 april, undra när den kommer upp på TV Links sidan? Är dock inte så populär hemma hos familjen... Har kommit hem över påsk och har suttit framför min dator hela tiden och det känns som jag får hålla mig borta från TV Links sidan lite nu, annars blir familjen inte lätt att tas med... Har dock hunnit med att styrketräna, promenera och ätit nyttigt såklart. Har tackat nej till fikabröd två gånger och druckit en slätt kopp kaffe när de andra mumsade i sig kakor. Ska baka imorgon till kalaset på måndag, undra om jag kan stålsätta mig och inte äta massa kakor under bakandet?... För övrigt så ska jag upp och ut i skogen för en joggingtur om mindre än sex timmar (klockan nio), inte så smart av mig... Mååååset sova nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst kan man tycka att 23:e april borde komma snabbare?? Vi har väntat och väntat.. Men snart så.. Gah! Spännande! :)

Cecilia sa...

Har du också sett Heroes? Visst är den bra, och visst är den 23 april så långt borta... Tur jag inte såg den innan, det blir ju inte så mycket väntan för mig nu!

Anonym sa...

Jaa!! Vi var disciplinerade och tog 1 avsnitt/kväll för att inte stå helt tomma när allt var slut! Men det tog ju slut ändå.. Och 23:e är ju inte såååå långt bort.. Gaaah. :)

Cecilia sa...

Oj ett avsnitt per kväll, va disciplinerade ni är. Jag tog ju nio per kväll... 23 april är bara 14 dagar bort...