söndag, april 01, 2007

En trevlig lördagskväll!

Efter att jag hade bjudit min mor, syster och svåger (min far fick stanna hemma och passa syskonbarnen) på god middag så bar det av till nöjesteater för att kolla på musikalen Grease! Den var jättebra, och det var jättekul att vara där! Efter att tidigare totalt dissat Måns Zelmerlöw som världens svärmorsdröm (inget för mig...) så måste jag erkänna att han hade världens utstrålning på scenen. Hans ögon hade ett sådant sug! Så om 10 år då är han säkert mycket fin, synd bara att jag är 40 bast då...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh....han är verkligen söt!
Åh väldigt ung -tyvärr böööööööööl

Cecilia sa...

Jo han var betydligt sötare än jag trodde. Och blicken wow! Om han hade varit 10 år äldre, så hade jag varit såld...

Linda K sa...

know what you mean, sister ;D

Cecilia sa...

Jamen visst är det så :D

Malin sa...

Åååå...Måns med smör på :)
Synd att han är så ung bara.
Vilken karisma killen har!

Cecilia sa...

Han har verkligen karisma, men som sagt 10 år för ung. Hänvisar till inlägg något ovan om riktiga puddingar!