fredag, mars 30, 2007

Så inspirerad och så sugen...

Som jag gissade så blev jag så sugen att ta till kameran igen. Är sugen att spara till en digital systemkamera från Canon (har ju några sådana optik) EOS 400D hade räckt bra för mig. Så många roliga och bra föredrag, med underbara foto! Även föredrag om bildhantering, så om kameran inhandlas någon gång så får jag nog investera i Photoshop också (alltså CS har ju element nu). Men det känns inte riktigt som detta är prio ett, men vem vet kanske snart...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Det är ju kul att drömma i allafall :-D
Tack vi hade riktigt kul i onsdags. Blir utgång idag också... woop! ;-) Hoppas din helg blir toppen! Kramar!

Cecilia sa...

Ja man kan drömma och det gör jag mycket... Utgång är kul hoppas du hade kul igår! Min helg har varit bra, tack!