söndag, mars 11, 2007

Ta inte hem en sådan slusk!

Igår satt min mor och lovprisade Måns (vad han nu heter i efternamn) utseende. Han är ju inte ful, men han är verkligen inte min stil, lite för mycket svärmorsdröm över honom. Jag svarade då att jag gillade Ola Salo bättre, utan att ha funderat något särskilt på det. Min mor vände sig då till mig och med en förskräckt min sa hon med en skarp röst "En sådan slusk tar du inte med dig hem" (min mamma menade hem till henne och far, inte hem en kväll sådant finns inte för min kära mor). Jag som 15 åring som snart fyller 31 år sa då att jag genast ska hitta en Ola Salo... Och nu efter lite mer eftertanke så tycker jag faktiskt att han är rätt sexig, vem annars skulle se så bra ut i en leoparddräkt...
Update: Okej får väl säga att jag egentligen inte gillar långhåriga killar och vet inte riktigt detta med nagellack, men jag är inte så picky!

6 kommentarer:

Malin sa...

*fnissar*
Jag skulle nog tänka mig Ola Salo jag med :)
Har har sån karisma!
Ha en bra dag! Kram

Cecilia sa...

Javisst är han härlig! :D

Anonym sa...

Haha! Men Moneybrother då..? :D
Kram, Yllet.
PS, lycka till ikväll!

Cecilia sa...

Ja det har du ju rätt i, vad ska jag göra med Moneybrother... Kan jag inte ha båda två :P

Anonym sa...

*ASG* Jag döööööööööööööör -vad roligt!

Det klart att du ska ge dig på jakt efter en Ola Salo kopia. Eller varför inte Ola -himself? Om du är beredd att dela honom med andra killar då vill säga ;)

Cecilia sa...

Läste precis att Ola Salo bor i Malmö, det gör ju jag också om några dagar. Vet dock inte hur bra jag är på att dela med mig... Men lite tidsfördriv är jag ju alltid öppen för :P