måndag, april 02, 2007

Idag är det dags...

Ja trots att jag får besök av vännina från norr (läs Uppsala) så har jag fått "tillåtelse" att göra en snabb visit hos VV. Bara att skriva VV gör att en liten ångest växer i magen, jag har verkligen ingen aning om hur det har gått. Det var ju tre veckor sedan jag vägde mig, jag har ju inte ens en våg här hemma... Jag hade ju minskat 2 cm om midjan förra veckan så jag kan ju alltid hoppas... Jag har väl ätit ok; unnat mig ibland, det blev ju ett japp igår i världens PMS craving... Motionen har inte varit så strukturerad som den brukar vara, men det har ju blivit mycket vardagsmotion med flytt, shopping, allmänt spring i stan och promenader. Fast egentligen så har jag ingen aning, så jag är ju lite nervös... Det är bara att vänta och se så rapporterar jag resultatet ikväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna, tror att du klarar dig fint. En liten japp då och då ska ju inte vara farligt.

Lycka till, kikar in senare

Cecilia sa...

Tack! Och jag håller med att ett litet japp då och då är helt ok, bara det inte blir en vana... Jag har ju så mycket att gå ner, och det kommer ta sin lilla tid, så jag måste unna mig lite under tiden!

Anonym sa...

Hoppas det går bra! Jag håller tummarna! Och tanken är ju inte att vi ALDRIG ska få äta en japp eller hur?
/Yllet.

Cecilia sa...

Tack! Nä du har rätt, men jag försöker ju planera in sådana saker så de inte blir spontana misstag som tenderara att växa med tiden. Men tycker inte att jag har varit så dålig som bara trillar dit någon gång då och då. Nä nu ska jag iväg till VV!