söndag, mars 11, 2007

Söndagsrapport !

Har varit ute och promenerat i nästan två timmar, och under promenade så slank jag in på Åhlens och köpte en kökslampa jag tittat på ett tag. Kan inte visa bild för den är inte ihop monterad, och det får vänta tills den kommer till nya lägenheten. Kan ni tänka er att jag får nycklarna på tisdag (ja jag vet jag tjatar).
Annars så har jag mest slöat, tittat på skidskytte, lagat lite mat, surfat, fixat till en gardinstång åt min mor, funderat på om jag ska beställa någon The Ark CD, behärskade mig får ju se hur mycket pengar flytten tar. En helt vanlig söndag! Och för mig hör det ju till att ha lite ångest på söndagar angående Vikt Väktar besöket imorgon. Jag har väl varit relativt duktig med motion denna vecka, och maten har varit okej förrutom wienerbröd händelsen. Så jag hoppas på att jag ska få stjärnan jag suktade efter förra söndagen min hemskvecka är ju över nu...

Inga kommentarer: