söndag, mars 04, 2007

Så hurtig!

Har idag varit ute och gått i 2 timmar och 20 minuter! Det känns i låren, både där fram och där bak. Speciellt efter passet på powerplattan (skakplatta) och styrketränningen igår. Detta plus fyra en timme och 20 minuters promenader och 30 minuter på motionscykeln (som jag tycker är så tråkigt) är summan av mitt motionerande denna veckan. Jag har dessutom skött mig matmässigt. Hoppas verkligen det går bra imorgon på VV. Om jag har gått ner 0,6 kg får jag min femte stjärna . Men man vet ju aldrig, det känns aldrig som jag har gått ner. Plus att jag tror att en PMS är på annalkande och då kan jag ju lägga på mig upp till 2 kg vätska (har dock blivit mindre nu när jag äter bättre)... Så som vanligt så har jag lite ångest...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är grym!
Och ha inte ångest!
Du är ju världens bästa Cecilia -ju ;)

Cecilia sa...

TACK TACK!!!! Men jag vill ju så gärna gå ner imorgon... men jag ska försöka att inte ha ångest, jag gör ju så gott jag kan.