tisdag, mars 13, 2007

Nu är den min!!!!!

Har precis varit och hämtat nycklarna till min nya lägenhet. Jag var där en sväng och kunde redan se framför mig hur bra det kommer att bli! Imorgon blir det att packa ihop det sista, och på torsdag går första vändan. Jag stannar då där och bygger ihop alla IKEA-saker, föräldrarna kommer sedan med mer saker på fredag och jag följer sedan med hem med dem. Och på lördag går det stora flyttlasset, efter det är det jag ensam i en rörig lägenhet underbart... Trodde nästan aldrig denna dagen skulle komma...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt!!! Grattis. :) Hoppas det går bra med flytten nu!
Kram.

Cecilia sa...

Tack! Det hoppas jag också, fjärde våningen utan hiss...

Anonym sa...

HURRA HURRA!!!
Grattis! Vad roligt :)

Cecilia sa...

Ja det är underbart!