torsdag, januari 31, 2008

Tid.....

Tog en titt på min header och inser första att den verkligen måste uppdateras, det är ju inte höst längre (trots att man kunde misstänka det med allt regn som faller ner). I alla fall det får fixas senare för det var inte det som jag verkligen reagerade på; det står nämligen att jag är en glad och positivt tjej... Om man tar en titt på de senaste månaderna i min blogg så verkar jag inte vara så glad och positiv. Men detta måste jag rätta till! Jag är faktiskt positiv och glad, men i denna brist av tid har jag endast bloggat när jag varit lite mindre positiv. Ska verkligen försöka ändra på detta.

Annars så har jag försökt att arbeta på detta med att utnyttja min tid på det bästa sättet för mig, hmmm inte alltid så lätt. Men jag är medveten om det i alla fall och det är ju alltid ett bra steg i rätt riktning.

Inga kommentarer: