tisdag, januari 29, 2008

Sååååå kallt!!!!

Vet inte om det är jag som är extra känslig eller vad det är, men jag håller på att frysa ihjäl på mitt kontor. Och nej jag kan inte höja värmen för de andra sju jag delar det med tycker att temperaturen är lagom... Jag kom på tanken igår att jag kanske sitter i drag och det är därför jag fryser sååå långt in i benmärgen. Ska ta tag i det idag och ringa vaktmästaren och får det uppkollat. Har i säkerhets skull dock tagit med mig två koftor (en vanlig och en jättetjock), en virkad sjal, en mycket tjock virkad poncho och en fleecefilt. Ja ni kan ju nu tänka er hur mycket jag fryser... Till råga på allt så hade jag lite känningar i halsen imorse, och jag vill verkligen inte bli sjuk.

Sänd mig lite värme!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar över en värmebölja till dig!!! Hoppas det hjälper lite... ?

Cecilia sa...

Nenny: Tack det hjälpte faktiskt, temperaturen har ökat i kontoret! :)