måndag, november 12, 2007

Nu är den här!

Nu har min doktorsring äntligen kommit. Den är fin, men den är lite bred säkert 5 mm. Det känns lite som jag måste vänja mig lite med det. Tycker inte att den sett så bred ut på mina kompisar, men de är ju killar och har inte sådana små prinskorvar till fingrar som jag har... Jaja jag gillar den i alla fall och den ska få sitta på mitt finger dock inte på vänstran som den egentligen ska, jag behöver ju inte göra det svårare än det redan är att hitta någon snubbe nån gång...

2 kommentarer:

Frida sa...

Härligt! Jag känner mig mer och mer sugen på att beställa en!

Cecilia sa...

Frida: Ja det är lite kul att ha den, men jag måste säga att det känns lite ovant. Det känns som alla stirrar på den, men de gör de inte det är bara jag som är ovan att bära ring.