fredag, november 09, 2007

Badminton!

Gud va kul det var att spela badminton igår! Jag har inte spelat på över 10 år, då jag typ tävlade och så. Detta betyder ju dock inte att jag någonsin har varit så duktig... Jag fick spö av alla grabbarna från jobbet (3 stycken). En förlorade jag jättestort mot, en halvstort och en var jag nära att vinna över. Han jag förlorade jättestort mot hade varit nervös hela dagen att jag skulle slå honom, hur komiskt är det. :D Jag var helt slut efteråt, hade betydligt bättre kondis när jag var i gymnasieålder... Men detta vill jag verkligen göra igen!

Update: Imorse; ingen träningsvärk alls. Ikväll; träningsvärken existerar...

2 kommentarer:

Puma sa...

visst är det kul när man hittar nåt man verkligengillar!

Cecilia sa...

Puma: Ja visst är det, och träningsmässigt så är mitt enda problem nu hur jag ska hinna med allt jag gillar. :)