torsdag, oktober 18, 2007

Tråkig...

Gud va jag är trött nu förtiden och gud va denna bloggen har blivit tråkig!
Jobbar typ 10 timmar om dagen och sedan är det hem för att äta något snabbt och sedan köra och träna. När jag kommer hem är jag helt död så jag stupar i säng! Det finns helt enkelt ingen tid över för bloggning just nu, men jag försöker så gott jag kan. Det skulle ju vara roligt med en bild då och då... Förresten så trivs jag jättebra på jobbet och det kommer nog snart lugna ner sig lite.
Igår var jag på ett 45 minuter spinning- 30 minuter core-pass, men efter 45 minuter spinning insåg jag att den energin jag hade kvar i kroppen precis skulle räcka för att jag skulle kunna ta mig hem, så ingen core igår inte.
Får se hur det går på vågen imorgon... Jag har ju inte skött mig så bra och enligt beräkningar så ska jag ha mens imorgon eller på fredag och viktmässigt brukar det ju inte vara så lovande...

2 kommentarer:

Frida sa...

såklart man saknar inlägg och foton från dig, men det viktigaste är ju att du får ihop ditt liv! du är så duktig med träningen trots allt jobb, hejja dig! stick in lite snabba inlägg här ibland bara så att vi vet att du lever ;)

Cecilia sa...

Frida: Tack! Jag ska försöka lägga in roliga inlägg på helgerna och några uppdaterings inlägg på veckodagarna. Önskar att det fanns lite fler timmar per dygn...
Kram på dig!